Hjem Ny elev Tilflyttere

Tilflyttere

Hvis I har brug for at skifte skole, fordi I er flyttet til Assens, er I velkommen til at kontakte eller besøge os. Vi vil gerne vise jer vores skole og hjælpe jer med alt det praktiske omkring indskrivningen.

Du har krav på, at dit barn optages på skolen i det distrikt, hvor dit barn bor.

1. Forældre har altid ret til at få optaget deres barn på skolen i det distrikt, hvor barnet bor.
  2. Der er frit skolevalg på alle skoler, såfremt der er plads på skolen ift. de gældende klassekvotienter.

Hvis du ønsker at læse mere om Assens Kommunes skoledistrikter samt prioriteringsdetaljer når elever indskrives på folkeskoler, kan du læse mere via dette link:

Assens Kommune information om indskrivning

Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål til vores skole eller dit barns skolestart, er du meget velkommen til at kontakte os!

Ring til os på telefon 64 74 77 95

Har du spørgsmål?